خدمات الکترونیکی

 

 

 

 

امروزه فناوری اطلاعات به صورت تصاعدی در حال رشد است و به تناسب این رشد، انتظارات افراد را در مورد خدمات ، محصولات ،نحوه و کیفیت ارایه آنها تغییر داده است و دولت ها خود را در مقابل این انتظارات و نیازها مسئول می دانند. همچنین گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) این امید را در دل دولتمردان به وجود آورده که می توان مشارکت بیشتر مردم و فعالان اقتصادی را در امور سیاسی و اقتصادی و سایر شئونات جامعه فراهم کرد. این رویکرد تحت عنوان دولت الکترونیک و به انگیزه ارایه خدمات دولتی به صورت سریع ، راحت و موثر ابتدا با توسعه و پیشرفت وسایل ارتباطی از قبیل تلفن بی سیم ، مودم و نمابر پا به عرصه وجود گذاشت و ظهور فناوری اینترنت جان تازه ای به آن بخشید.

تلفن همراه

روئت آخرین صورتحساب

http://billing.mci.ir/billing/

کنترل و ثبت سریال گوشی 

http://www.mci.ir/web/guest/58

فعال سازی GPRS 

http://www.mci.ir/web/guest/gprs-activation

جیرینگ

http://www.jiring.ir/

شارژ سیم کارت

همراه اول

http://www.autocharge.ir/

http://sim.mci.ir/evocher/

پرداخت قبوض

بانک ملی

https://epayment5.bmi.ir/BillPayment

بانک صادرات

http://www.bsi.ir/Services-Introduction-Electronic-banking-Bills/default.bsi

بانک ملت

https://bill.bpm.bankmellat.ir/bpgwchannel/

بانک تجارت

https://pg.tejaratbank.net/paymentGateway/billPayment

بانک سپه

https://www.ebanksepah.ir/

بانک پاسارگاد

https://epayment.bankpasargad.com/BillPayment.aspx

بانک پارسیان

http://bill.pec.ir/HomePage.aspx

بانک سامان

https://bill.samanepay.com/

بانک سینا

https://www.esinabank.com/CustomerService/jsp/checkBill.jsp

پست

رهگیری مرسولات پستی

http://tntsearch.post.ir/